vegan makeup favorites

Det är farligt att gå in på Sephora. Det finns så otroligt mycket jag vill ha därifrån. Fick bita mig i läppen för att inte köpa upp hela butiken. Men lyckades hitta tre produkter som jag har velat testa ett bra tag.
Alla dessa produkter är Cruelty Free Makeup.
Glow Kit (sun dipped) från ANASTASIA. Helt otroligt bra highlighters. Finns i fyra "sommar nyanser". 
Photo Finish Primer water från Smashbox. Denna är olje- och silikonfri primer i sprayform.
Spraya innan foundation och med fördel över ansiktet under dagen för att fräscha upp makeupen och återfukta huden. Var beredd på att bli beroende. Jag går runt och sprayar ansiktet 5-10 per dag. Känner mig mer vaken och pigg efter varje dusch!
Everlasting liquid lipstick- Lolita ll från Kat Von D. Everlasting Liquid Lipstick är berikat med Vitamin A, C och E för att ge extra återfuktning. Med sin höga färgpigmentering och mjuka formula ger det ett hållbart resultat med en matt finish. 
Annie

Visste inte att sun dipped glow kitet från Anastasia va vegansk, vet du om that glow också är de? :O

2016-07-31 | 16:59:37
URL: http://introvrt.tumblr.com
andi

men smashbox är väl inte cruelty free??? eller?? jag har för mig att det inte var det

2016-08-03 | 02:15:58
URL: http://andigator.blogg.se/
Anonym

Smashbox är inte cruelty free

2016-08-03 | 10:52:21



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: