sissy

Min yngsta syster har rest till England som studieresa. Hennes första resa utomlands själv... Är sjukt sugen på att resa dit och överraska henne. Kolla hur hon har det osv. Har aldrig vart i England heller så det skulle vara sjukt mysigt att ta en liten syster-resa dit!
Gäller bara att lyckas tajma in resan bra då. Med hennes plugg och mina jobb. Svårt att planera så inget krockar...
Bild på syster, lillkusinen och jag. 
Marina

Söta bilder! ❣Skulle jättegärna vilja åka jag med

2016-06-30 | 23:21:07
Tsimtsim ☆ Alternative & Geek blog.

så fina bilder! åh låter som en otroligt rolig idé att åka över och överraska din syrra men kan förstå att det är svårt att tajma in allt ihop :(

2016-07-03 | 16:18:35
URL: http://rocketboyy.blogg.se/



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: