Summer sport?

Vad härligt väder vi har det just nu. Jag njuter varje dag solen kikar fram. Tänker inte missa en sekund!
Idag var jag och Pontus ute och "tränade". Tänkte börja jogga innan sommarn men det blev aldrig av, så vi tar lite promenader och kör lite gymnastik istället. Mycket roligare!
Önskar att jag inte hade slutat på gymnastik dock... Vill börja på sport men vet inte vad?
Älskar dans och gymnastik men skulle gärna vilja testa något nytt. Kanske klättring eller Poledance?
Har ni några bra förslag på sport? Helst inte boll-sporter. Tycker det är så tråkigt, haha.
Värsta sport-posaren, hahah!
Träningskläder- Forever 21 | Skor- Nike Rosherun
Ljuva

Klättring! Ja! Och dans är himla kul!

Svar: Dans är sjukt roligt! Men har dansat i så många år... Så tror jag testar klättring då, kanske? xD
☯MissNosebleed☯

2016-06-04 | 20:34:08
URL: http://ljuvajulia.blogg.se
Tsimtsim ☆ Alternative & Geek blog.

Åh klättring tycker jag du ska satsa på!

2016-06-04 | 22:55:23
URL: http://rocketboyy.blogg.se/
Becca

Klättring är jätte roligt i början men min erfarenhet blev att ju längre jag klättrade desto tråkigare blev det, det var samma sak varje gång, upp och ner upp och ner. Ingen variation liksom

2016-06-05 | 12:49:03
Ghost

Poledance är ju grymt bra träning, sånna muskler och kontroll över sin kropp man får!

2016-06-05 | 14:32:00
Anonym

Roller derby!!

2016-06-05 | 15:53:31



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: