Bagage borta....

 
Första Paris-inlägget.
Tänkte börja skriva lite om resan dit. Ni vet ju om hur orolig jag var över själva resan, om allt skulle gå smidigt och inget som strular? SÅKLART så gjorde det de... Själva resan gick bra, men när vi landade så hittade vi inte vårat bagage! Vi fick en massa papper och sprang fram och tillbaka i flygplatsen för att få allt rätt. Så det slutade med att dom sa att dom ska skicka väskan till vårt hotell, senare under kvällen eller senast morgonen därpå.
Kom den under kvällen? Nej. Kom den sen under morgonen? Nej.
Så jag fick gå runt på min födelsedag med smutsiga kläder, dagen-efter smink och kände mig jätte ful och äcklig... Så vi ringde upp dom sen under dagen och frågade vart väskan är, varför den inte har kommmit än. Och dom sa bara att den kommer under dagen. Gjorde den det? NEJ. 
Sen ringde dom till hotellet och sa att den var på väg, och att den skulle komma fram under kvällen istället.
Så kl.01:00 väckte hotellet oss för vår väska ÄNTLIGEN hade kommit fram!
 
Så typiskt att det jag hade vart nervös över hände. 
Men vi var på bra humör under hela processen och vi är inte bittra! Bara glad att den kom fram (tilslut) och att allt låg kvar i väskan!
Marina

Vilken panik att inte ha nya kläder att byta till..! Tur ni fick igen den tillslut.

Svar: Jaah verkligen!!
☯MissNosebleed☯

2016-03-24 | 22:20:27



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: