Bedside Dream Journal

Jag är pinsamt dålig på att meditera... Pontus sätter sig och mediterar ungefär en gång per dag och kan sitta en hel timma ostörd. Medans jag kämpar för att inte sväva iväg i tankar (vilket jag gör ändå efter några minuter...).
MEN jag har gjort en Dream Journal just för kunna hjälpa mig att koppla bort mina tankar bättre. Men även för att kunna lyckas med Lucid Dreaming och kanske så småningom Astral Projection. Hade vart sjukt coolt om jag lyckades med det!
 
Jag skriver iallafall ner mina drömmar, de jag kommer ihåg, och försöker hålla koll på vad som är verklighet och vad som är mina drömmar. Jag har ju drömt många marddrömmar på senaste tiden så jag hoppas på att detta ska kunna hjälpa och kanske förklara lite bättre om varför jag gör det också. 
 
Daniella 🌙

Har du sett dom här? http://m.nike.com/us/en_us/pd/roshe-one-cherry-blossom-shoe/pid-10873145/pgid-10968976 Nike skor med sakura blommor 😍😍😍😍 tänkte direkt på dej

Svar: Nämen åååååh damn vad coola!! :D
☯MissNosebleed☯

2016-03-09 | 15:57:28
URL: http://vapenbroder.blogg.se/



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: