Coolt

 En sak jag kom och tänka på för någon dag sen är att jag har besökt två av världens mest hemsökta och läskiga platser på planeten, och att båda dom här två ställerna har det gjorts skräckfilm av!
Och som en skräckis-älskare som jag är känns detta oerhört coolt!  Jag borde kanske göra detta till en "samlig", besöka de läskigaste platserna på planeten eller platser där man har gjort skräckfilmer av?
 
Kom och tänka på detta när jag såg den nya skräckisen The Forest, som är inspirerad från skogen Aokigahara (suicide forest) i Japan. Minns ni inte när jag var där kan ni läsa mina inlägg HÄR. och HÄR.
Och nu när jag var nere i The Catacombes så relaterade jag till filmen As Above, So Below och tänkte "jag MÅSTE ner i Katakomberna någon gång i mitt liv!".
 
Båda filmerna är riktigt bra så jag rekommenderar att ni ser båda! 
 
 
Julia

Skulle faktiskt vilja besöka Aokigahara bara för att ha sett filmen haha. Vill uppleva känslan själv, även om det verkar läskigt.

2016-04-11 | 10:09:18
URL: http://juliarosen.blogg.se



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: