igen..

Usch blödde näsblod under ett möte igår... det var inte särskillt skoj. Har dock börja lära mig att känna av innan det börjar blöda, så då brukar jag ta lite papper under näsan för att kolla. 
Så typiskt att det skulle komma under mötet bara.
Tror ingen märkte, gick bara ut från mötesrummet och in på toa, så det var ju tur. Tur i oturen, haha.
 
Det är inte alltid lätt att vara en fröken näsblod ibland...
evelinaeleonora.blogg.se

Måste säga att jag känner verkligen igen mig. Jag har blött näsblod i minaa dar. Blödde faktiskt igår natt.... När jag skulle sova. Helt spontant. Förr kunde de kommer en gång i veckan. Nu är det inte så ofta mest när det är torr luft. Vi tror det är för att jag har ett tunt blodkärl i näsan eller något. Så näsblod har väl varit lite av ens uppväxt..haha tur nog slipper jag ha de så tät intill.

Svar: Det är samma här, vilket sammanträffande! Fast man kanske kan ana att jag blöder näsblod ofta eftersom mitt internetnamn är Nosebleed xD Men ah nä näsblod är inte alltid kul... speciellt inte när det kommer spontant nej :(
☯MissNosebleed☯

2016-03-03 | 10:59:25
URL: http://evelinaeleonora.blogg.se/
Tsimtsim ☆ Alternative & Geek blog.

Usch låter inte kul :( Tur att ingen märkte när du smög ut

Svar: haha jaah verkligen... xD
☯MissNosebleed☯

2016-03-03 | 13:05:07
URL: http://rocketboyy.blogg.se/
Fairyland surprises

Känner igen det där, det kommer ofta i stressiga perioder för mig .. Tur du styrde upp situationen! :P

2016-03-04 | 22:03:09
URL: http://fairylandsurprises.blogg.se



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: