nervös...

Usch jag förstår inte... Jag har marddrömmar nästan varje natt, och ALLA dom drömmarna är om flyget till Paris!
Jag är sjukt nervös. Men inte för själva flyget. Som jag har nämnt många gånger tidigare så älskar jag att flyga, det är en sjukt häftig känsla, att vara flera tusen meter uppe i luften, se molnen under mig, för att inte tala om starten- så otroligt mäktigt.
Men jag tror jag är rädd för allt som sker INNAN flyget. Alla mina mardrömmar handlar om att jag har glömt något, tapat bort något, passet är stulet, Pontus har sprungit bort, någon har försökt smuggla ner saker i våra väskor, blir stoppade i tullen, en massa fåniga saker som får min värld att gå under.
Jag har blivit en sån otrolig planerare de senaste året. Jag gör listor om allt! Och jag är rädd för om jag inte kommer kunna bocka av något från min lista, att något kommer att gå fel... Som sagt super fånigt, men vad gör jag?
Jag kommer inte kunna känna mig lugn förrän jag sitter på planet och VET att allt har gått smidigt.
Daniella 🌙

Det går bra!! Kanske du ska titta lite mindre på program som typ gränsbevakarna Australien haha <3

Svar: Hahahah aaah jo det borde jag xD <3
☯MissNosebleed☯

2016-03-06 | 12:18:21
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Julia

Det kommer att gå bra! <3

Svar: Taack fina du! <3
☯MissNosebleed☯

2016-03-06 | 14:27:21
URL: http://juliarosen.blogg.se
Tsimtsim ☆ Alternative & Geek blog.

Åh jag är exakt detsamma! Men du, det kommer gå super!

Svar: Taack, du är för gullig! Men du har rätt, bara att släppa listan och köra!! :D
☯MissNosebleed☯

2016-03-06 | 15:12:21
URL: http://rocketboyy.blogg.se/
evelinaeleonora.blogg.se

Jag är också sån men ett bra tips. Innan du åker hemifrån.. Fråga dig själv: har du med pass, plånbok, mobil, laddare och forex pengar. Har du det. Åk! Det kan ta lite tid innan man vågat släppa alla listor och bara åka men försök att tänka på det ovan för har du med dig det så klarar du dig utomlands ifall en nödsituation skulle uppstå ellerr att du tappat allt bagaget eller att du helt enkelt glömt å packa ner kläder..well då kan du alltid köpa nya.:D

Svar: SÅ SANT. Tack för bästa tipset! Min mamma lever så, reste väääldigt mycket som ung med bara fickpengar och ett pass, så ska börja tänka mer så! Om min mamma hade det i sig så finns den sidan nog i mig också! I can do it! :D
☯MissNosebleed☯

2016-03-07 | 11:14:53
URL: http://evelinaeleonora.blogg.se/



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: