The 100

Jag har blivit helt besatt av serien The 100!! Kollat på den serien tillsammans med Pontus och min mamma i flera veckor nu och det är ALLT vi pratar om här hemma, haha.
Den lilla fritiden jag har (vilket oftast är från kl.20 till kl.22) så brukar jag antingen kolla Youtube, måla eller kolla på The 100. 
Jag har även blivit sjukt inspirerad av den serien. Förra helgen gjorde jag en Wanheda-Look som jag har fotat och spelat in. Ni ska få se foton snart och videon kommer komma upp om några veckor, tyvärr. Har tre Japan-videos som måste upp innan och sen kommer det troligtvis 1 eller 2 Paris-vloggar.
 
Så innan mina foton och videon kommer upp så borde ni ta er tid och kolla på den här serien!! (om ni inte redan gör det dvs?) 
 Läs mer om vad serien handlar om HÄR.
Jennifer

Var jätte skeptiskt till en början, men sen så fastnade jag också för serien 😮

Svar: Samma här, det var väldigt mycket om pojkvänner och vilka karaktärerna är kära i ibörjan, men efter några avsnitt så återgick serien in i sitt "riktiga" spår, om alla Grounders och om att överleva! DÅ blev det bra igen :D
☯MissNosebleed☯

2016-03-07 | 12:45:23
Momlin Engqvist

Åååh jag älskar den serien!! Ska bli kul att se din Wanheda-look, de ser ju så grymt häftiga ut i den serien!

och btw, din mukbang video med pinky var jättebra, ni två är så gulliga!

Svar: Aaaw tack så mycket!! Du är för söt! :D
☯MissNosebleed☯

2016-03-07 | 13:40:03
URL: http://momlin.blogg.se/
Tsimtsim ☆ Alternative & Geek blog.

Åh måste komma igång att se den igen! Började kolla på den precis när den hade släppts, sen kom jag helt av mig :(

Svar: JAAH fortsätt kolla!! Den är helt underbar! Lätt bästa serien jag följt!!! :D
☯MissNosebleed☯

2016-03-07 | 20:11:03
URL: http://rocketboyy.blogg.se/



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: