bloggar försvinner...

Förlåt för dåligt uppdaterande... Jag har fått bloggtorka, igen. Händer allt för ofta under sommarn.
Så tråkigt att det knappt finns några bloggar kvar nu heller!
Alla bloggar som jag läser och har följt en lång period har/ska sluta blogga... Många övergår ju till YouTube och det är inte många som orkar hålla igång både blogg och YouTube, så jag förstår hur det har blivit såhär. Men känns ändå tråkigt såklart..
 
Två bilder på sommar-drinkar som Pontus gjorde till oss igår när det var soligt. Super goda och fräsha!
Han hade blandat in:
☀Vodka
☀Citron
☀Råsaft från Lovisberg
☀Och lite proviva (tydligen). 
c

Håller med angående att bloggarna försvinner och alla går över till youtube :( Tycker det är jättetråkigt! Det blir verkligen inte samma sak. Föredrar blogg framför youtube (följer ingen på youtube).
Din blogg är en av dom få jag har kvar att läsa!<3

2016-05-25 | 19:27:32
Marina

Ha en bra semester! Gillar din blogg ☺️😀!!

2016-05-25 | 22:33:53



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: