Pollensäsongen

USCH vad jag känner av Pollen just nu... Jag är en ömtålig liten tjej som tyvärr är allergiskt mot nästan allt, och när Pollensäsongen kommer så stänger min kropp av!
Jag nyser heeela tiden, snuva och irriterad näsa, blöder näsblod, har marddrömmar, kliar i ögonen och har ont i huvudet. Och det bästa är att detta bara är EN av alla Pollen varianter som kommer komma nu i sommar.
Jag är allergiskt mot både blompollen (Gråbopollen), björkpollen samt gräspollen.
Så min allergi kommer bara bli värre, jippi!
 
Någon annan som har svår allergi som kanske har några bra tips till snoriga mig?
Emma

Pollenallergi suger, jag har det också. Jag använde Clarityn förut, som inte hjälpte. Idag använder jag Acura istället och de har fungerat bra för mig. De är receptfria sugtabletter :>

2016-05-06 | 09:26:22
Ceres Moon

Konnichiwa :3

Vill du bli medlem på min Facebookgrupp 'Svenska Anime-fans'?
https://www.facebook.com/groups/1485863605053379/?fref=ts

Du är varmt välkommen!╰(˵ヘωヘ✿)╯

/ Ceres

2016-05-06 | 19:16:24
URL: http://ceresmoon.se
Tsimtsim ☆ Alternative & Geek blog.

Känner så hårt med dig.. är själv allergisk mig gräspollen :(

2016-05-06 | 19:23:56
URL: http://rocketboyy.blogg.se/
Anonym

Min kära mor har varit fruktansvärt allergisk, men sen började hon skölja sin näsa upp emot 4ggr per dag... Och nu är det great! Man kan köpa på Apoteket. Lycka till!

2016-05-06 | 20:29:07
Charlie

Jag gjorde vaccineringen. Det har inte tagit bort allergin men gjort den så mycket bättre! Sen har jag sett till att få ögon och näsdroppar utan konserveringsmedel, ta allergitablett på kvällen oxå och även skaffat en astmatablett jag tar under pollen eller om jag är sjuk. Vet inte om du har astma men om du har det kan den kanske vara värd att prova. Och sen det vanliga, inte vädra för mycket, duscha oftare och tvätta ansiktet oftare.

2016-05-07 | 06:52:28
Anonym

Jag har ätit olika tabletter men fick recept på Aerius av en allergidoktor. Den finns receptfri och heter då desloratadin, funkar mycket bättre och utan biverkningar som huvudvärk! Den kan man ta dubbelt vid behov också (y)

2016-05-07 | 12:48:03
Josefine

Vilket underbart hår du har!

2016-05-10 | 17:20:15
URL: http://nouw.com/josiefine



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: