Catapult tattoo

I måndags så hade jag min tatueringstid då jag äntligen fick göra mina tatueringar!
Jag ska visa bilder på dom senare när dom har läkt men kan berätta att jag gjorde 6 st nya och är otroligt nöjd med dom alla!
Jag har som sagt en regel på att vänta minst ett år mellan att jag har bestämt mig för att tatuera ett motiv till att jag faktiskt tatuerar det. 
Så nu var det 1 ½ år sen mina senaste så jag var en aning nervös inför dom nya. Haha. Men allt gick bra och dagen kunde inte blivit bättre!
 
Tack återigen Catapult Tattoo och Viktor som alltid gör mina idéer och skisser till verklighet!
Länk till Catapult Tattoo's hemsida HÄR
s

Oh så spännande :3 Ser fram emot att se dom! Är själv sugen på att tatuera mig igen även fast jag tatuerade mig nyligen ^^

2016-09-14 | 16:41:04



☯Namn:
Kom ihåg mig?

☯E-postadress: (publiceras ej)


☯URL/Bloggadress:


☯Kommentar: